post

Новото обединение ще ускори значително възможностите пред дигиталните брандове да ангажират и задържат потребителите си в глобален мащаб

 

Компанията от Силициевата долина с български корени Leanplum става част от глобалния лидер в областта на облачните маркетингови решения за ангажираност на клиенти (от англ. – Cloud Retention) CleverTap.

Lеаnрlum e бързоразвиваща се технологична компания и лидер в мобилния маркетинг, ocнoвaнa пpeз 2012 г. в Caн Фpaнциcĸo oт бългapинa Moмчил Kюpĸчиeв. С инвестиции в размер на 125 млн. долара и офиси в София, Сан Франциско, Ню Йорк, Денвър, Амстердам и Сингапур, Leanplum трансформира мобилната ангажираност на потребители от цял свят и ускорява продуктови иновации в области като големи данни или т.нар. Big Data, автоматизация между различните канали и персонализация.

Подписаните окончателни споразумения за пълно придобиване от страна на CleverTap са за неразкрита към момента сума. Очаква се сделката да бъде финализирана през второто тримесечие на 2022 година.

Обединението ще създаде една глобална компания с развойни центрове с над 600 служители и технологични екипи, ориентирани към клиентите, в Северна Америка, Европа, Латинска Америка, Индия, Югоизточна Азия и Близкия изток. Двете организации ще комбинират продуктовите си пакети и така списъкът им с клиенти ще надхвърли 1200 в над 100 страни по света.

Сливането ще увеличи с близо 35% приходите на CleverTap. А плановете на компанията са да увеличи годишните си повтарящи се приходи до 100 милиона долара до края на 2022 година и да нарасне 10 пъти в следващите пет години. Мобилните приложения, които ползват технологиите на CleverTap и Leanplum в момента, са инсталирани на над 3 милиарда смарт телефони, или един от всеки два на планетата.

Сделката е ключова за технологичната екосистема у нас, а плановете на CleverTap са софийският офис да бъде един от основните развойни центрове на компанията заедно с екипите в Мумбай. Предвижда се увеличение на броя служители в България още в следващите месеци, като се очаква те да нараснат с 20% до края на годината.

Интересен факт за Leanplum е, че всеки пети от екипа се е върнал у нас от чужбина, именно за да стане част от компанията. CleverTap ще продължи тази мисия, като създава работни места за инженери на световно ниво в София и привлича таланти от целия регион.

Заедно CleverTap и Leanplum ще работят с брандове в дигиталните бизнеси, за да им помогнат да увеличават ангажираността и себестойността на клиентите си, като направят всяко потребителско изживяване индивидуално, уместно и в правилния контекст в реално време.

Все повече фирми дигитализират своя бизнес и пред тях стои предизвикателството да обслужват своите потребители максимално бързо, точно и в предпочитания от тях канал. CleverTap и Leanplum ще внесат хиперперсонализация в реално време, A/B тестване и ще скалират своите продуктови линии за анализи, сегментиране и маркетингово ангажиране в множество платформи. В резултат на това екипите, които работят по маркетинга и увеличаването на продажбите  в световен мащаб, вече ще могат да използват една единствена облачна платформа, за да ангажират и задържат потребителите от край до край. Това ще им позволи да скъсят комуникацията си с потребителите и да увеличат стойността на всеки потребител.

„Виждаме ускорено развитие и промяна в сектора на маркетинговите технологии. Потребителите днес изискват да бъдат приемани като личности и това принуди марките да променят начина, по който общуват с тях. И CleverTap, и Leanplum са изградени специфично за мулти-канален свят, ориентиран към мобилни устройства. Придобиването съчетава платформи и екипи, за да предостави най-добрите инструменти за анализ на поведението, сегментиране и ангажираност, които ще позволят на дигиталните марки да изградят ценни и дългосрочни отношения със своите потребители. Нашата комбинирана сила ще промени изцяло „играта“ в сегмента за ангажиране на потребителите и осигуряване на приходи и ще бъде с огромна стойност за нашите клиенти. Много съм развълнуван да приветствам Leanplum в семейството на CleverTap“, казва Сунил Томас , съосновател и изпълнителен председател на CleverTap.

„Когато стартирахме Leanplum, нашата визия беше да посрещнем нуждите на клиентите в реално време в света на най-новите технологии. Успяхме в това, но тъй като пазарът узря, за да отговорим напълно на нарастващите изисквания, поставени пред марките днес, трябваше да въведем най-добрите инструменти за анализ, сегментиране и ангажиране, за да помогнем на нашите клиенти да изградят ценни дългосрочни взаимоотношения със своите потребители. Ето защо обединяването на усилията с CleverTap има най-голям смисъл и се радвам, че ще предоставим комбинирани и цялостни възможности на клиентите на Leanplum по целия свят”, коментира Момчил Кюркчиев, съосновател и главен продуктов директор на Leanplum.

„Очаквам с нетърпение общото ни пътуване с Leanplum. Това обединение бележи много важен момент в сектора на маркетинговите технологии. То свързва множеството MarTech инструменти, от една страна, и платформи за данни за клиенти, от друга, и ще отговори на нарастващите нужди на потребителите на дигиталните бизнеси по много по-ефективен начин. Нашата визия под наслов „по-добри заедно“ е за интегриране на нашите кумулативни силни страни около хората, процесите и технологиите, за да затвърдим позицията ни на глобален лидер в пространството за ангажиране на потребителите. Обединяването на усилия ни позволява да внесем усъвършенствани продукти и технологични възможности, тъй като марките се стремят да правят сегментиране на живо, да предвиждат намерения и действия на потребителите, да автоматизират и разгръщат кампании в реално време за възможно най-високи резултати, всичко това – от едно табло за управление“, допълва Сидхарт Малик, главен изпълнителен директор на CleverTap.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *