post

Хейтът (или негативните коментари често без основание) вече се е наложил като едно от най-широко разпространените явления в социалните мрежи и интернет като цяло. Но дали той може да бъде използван с цел популяризиране? Това ще ни разкаже един от водещите български SEO специалисти Димитър Георгиев, известен като Бико.

Познат с активните си граждански позиции и хапливия си език, той е също основател на дигитална маркетинг агенция IdeaMAX. Има над десет години опит в SEO областта за клиентски проекти на пет континента. Консултирал е и някои от сайтовете в Топ 500 на планетата със стотици милиони потребители на месец, влизащи от търсещи машини като Google.

По всеобщо мнение Димитър Георгиев е един от топ експертите в SEO и копирайтинг сегмента в България. Твърди, че стремежът на него и компанията му е да помагат на малкия български бизнес да порасне.

На 27 ноември той ще бъде лектор в уебинар на тема “Хейтът – стратегия за популярност и по-добра видимост?”. Събитието се организира от една от водещите български SEO агенции Serpact като част от веригата уебинари под името Serpask. Повече информация има тук.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *