Това е второто поредно включване на компанията в доклада, оценяващ цялостната визия на компаниите и способността им да я осъществят
Progress обяви, че е включена за втора поредна година в Магическия квадрант на консултантската компания Gartner за платформи за дигитални преживявания. Progress е една от 14-те компании, оценени в доклада на база на цялостна визия и способност за осъществяването й.
Според Gartner „платформата за дигитални преживявания (DXP) е интегриран комплект от технологии, създаден да способства съставянето, управлението, доставката и оптимизацията на контекстуални дигитални преживявания като част от многопластовия клиентски път.“
Progress Sitefinity DX предоставя интелигентни инструменти за маркетолозите и лесна за скалиране платформа за разработчиците, с която могат да създават ангажиращи дигитални уеб и мултиканални преживявания. Progress значително разширява DXP възможностите си с водещите в индустрията UI компоненти Telerik и Kendo UI, за да подкрепи създаването на дигитални преживявания, базирани на приложения, в уеб, мобилна, декстоп и разговорна среда, както и в други новопоявяващи се канали за интеракция. В допълнение, с наскоро обявения ThemeBuilder Pro организациите могат лесно да имплементират дизайн системи в приложенията си без писане на програмен код. С продукта за сигурен трансфер на файлове MOVEit те могат да подсигурят безопасността на критичните данни. С помощта на платформата за автоматизирани бизнес решения Corticon организациите могат да интегрират бизнес правила в дигиталните си преживявания.
„С еволюцията на бизнес средата забелязваме, че все повече компании търсят цялостна екосистема от допълващи се продукти, с която да създават ангажиращи и многопластови дигитални преживявания“, каза Лилия Месечкова, старши вицепрезидент „Софтуерно инженерство“ в Progress. „Избирането на един-единствен продукт, който може да предложи всичко, е вече в миналото. Високата оценка, която получихме от Gartner, доказва, че сме водещи на пазара в това отношение – нашият гъвкав подход дава възможност на организациите да интегрират съществуващи технологии за създаване на съвременни дигитални преживявания за уебсайтове и приложения. ”