Nintendo вече струва повече от Sony, заради Pokemon Go

Японската гейм компания Nintendo е удвоила своята пазарна капитализация през последните десетина дни, откакто пусна на пазара хитовата мобилна игра Pokemon Go, в която феновете гонят виртуални покемони из реалните улици и площади на градовете. При това, цената на акциите на компанията продължава да се покачва.

На практика Nintendo е добавила 23 млрд. щ. долара към своята цена за по-малко от две седмици, което вече я оценява на повече от 40 млрд. щ. долара. Това е повече от оценката на друга водеща японска компания за видеоигри и технологични продукти – Sony, която струва около 38 млрд. щ. долара.

Междувременно играта Pokemon Go, която е базирана на технологията augmented reality (добавена реалност), вече е обявена за най-успешната мобилна игра в историята, изпреварвайки Angry Birds, Fruit Ninja и всички останали заглавия, за които можете да се сетите. Заглавието вече дори гони по брой на потребители някои от най-популярните мобилни приложения като Google Maps и Snapchat.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *