Архитектурата на мобилните мрежи в близко и далечно бъдеще е основна тема на MBB (Mobile Broad Band – високоскоростен мобилен достъп) роудшоуто на комуникационния гигант HUAWEI.
От 16 до 18 юли 2012 г. на паркинга пред софийския The Mall един от най-големите играчи на пазара на телекомуникационно оборудване демонстрира своята визия за глобалните комуникации.
В бъдеще мобилните оператори ще бъдат виртуализирани върху облачни платформи, което неминуемо ще намали цените и ще увеличи качеството на MBB услугите.
В рамките на MBB Roadshow се демонстрират нови приложения за смартфони и таблети като RCSe (Rich Communication Suite Enhanced), което интегрира в себе си мобилния номер на потребителя за ползване на услуги като VoIP, Instant messaging, Video call и др.
Посетителите ще видят и демонстрации на решения, които са базирани на облачни структури като DSM (Digital Shopping Mall), VDI (Virtual Desktop Infrastructure) и др.
От HUAWEI заявяват, че основен фокус на компанията за близкото бъдеще е развиването на успешен терминален бизнес със смартфони и таблети.
Към момента HUAWEI е номер 1 на световния пазар на MBB USB модеми, а в близко бъдеще компанията планира да се издигне до челната петица на производителите на смарт устройства в цял свят.
Добрата новина е за телекомуникационните оператори у нас и по света – HUAWEI се фокусира върху разработване на иновативни продукти и услуги, които дават възможност на операторите да предоставят по-качествени услуги към крайните потребители като например персонализиран план за мобилни услуги – интернет и телефония и др.
Като резултат в най-близко бъдеще крайният потребител на телекомуникации ще има възможност да се възползва от редица полезни приложения с марка HUAWEI. Един такъв пример е Huawei Networker, което предлага визуализация на абонаментния профил в реално време, а потребителят ще може гъвкаво и проактивно да управлява абонаментния си план.
Посетителите на високотехнологичното телекомуникационно роудшоу ще се запознаят и с най-малката базова станция (клетка) на пазара, която ще бъде пусната на пазара до края на годината под бранд името Atom Cell, както и с новите възможности, които създава MBB за мобилните оператори и крайните потребители.
За да заслужи своето реноме на една от най-иновативните компании в ICT сектора, HUAWEI използва 62000 от своите общо 140000 служители по цял свят за развойна и изследователска дейност.
След София роудшоуто на HUAWEI ще се отправи към Македония, Сърбия, Румъния и останалата част от Северна Европа.
Очаква се събитията да бъдат посетени от над 90 телекомуникационни оператора от цяла Европа, които работят с оборудване на HUAWEI.