Instsgram обяви IGTV (Instagram TV) на 20 юни 2018 година с цел да се конкурира с YouTube. Платформата заяви, че иска да предостави алтернатива за създателите на съдържание, осигурявайки им приходи и достъп до повече потребители.
Първото така и не беше направено, а сега изглежда, че Instagram е променила мнението си за IGTV и тя ще бъде прекратена, за да се съсредоточи върху клиповете в основното приложение.
В нова публикация социалната мрежа обяви промените, с които ще комбинира Feed Video и IGTV в един единствен формат – Instagram Video. Те ще влязат в сила в следващите месеци и ще улеснят потребителите да намират повече Reels и видео съдържание в платформата.
Instagrm потвърди, че IGTV вече няма да се поддържа, като вместо това компанията ще се съсредоточи върху подобряване на основното си приложение и ще поддържа всички различни видео формати, като стандартни клипове, Reels и др. Освен това компанията обяви, че проучва различни начини да даде възможност на създателите да печелят от своето съдържание и да забавляват общността.