post

Instagram пусна реклами в Reels, след като ги тества известно време за част от потребителите в Индия, Германия и Австралия. Подобно на тези в Stories, те също са вертикални, пълноекранни, с дължина от 30 секунди и ще се появяват между Reels.

Потребителите ще могат да пропускат или да си взаимодействат с рекламите, като ги коментират, харесват, запазват или споделят. Instagram посочва, че те ще са видими навсякъде, включително в разделите Reels, Stories и Explore.

След старта си Reels често беше сравнявана с TikTok. Функцията ви позвалява да записвате и редактирате 30-секундни клипове със звук и ефекти. За да спечели повече гледания, Instagram премести Reels от раздела Explore в собствената си специализирана секция на главния екран през ноември, когато като част от редизайна въведе и раздела Shop.

Уви дигиталната реклама е основният източник на приходи на Facebook, така че не е изненада, че присъства на все повече и повече места. По-рано тази годан компанията тества реклами със стикери в Stories, а преди това пусна реклами и в емисията Explore на Instagram.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *