Instagram тества нов начален екран с табове за пазаруване и Reels

Instagram тества ново оформление на началния си екран, като добавя специални секции за пазаруване и Reels. Компанията сподели три нови дизайна, които представят новата визия.

Тя се тества в Индия, Бразилия, Франция и Германия – страни, в които компанията заяви, че вижда инерция с Reels. Този тест обаче е и първият път, когато тя разширява своята секция за пазаруване до по-широк кръг потребители.

Всяка от новите визии е малко по-различна, но и трите поставят Reels и Shopping на видно място. В една от тях Reels замества Explore, а Shopping – Activity, които се преместват в горния десен ъгъл на приложението, до входящата поща. В друга визия Instagram поставя всичките шест шорткъта в долния ред, докато този за създаване на нова публикация се премества горе вдясно.

Всичко това може и да е малко объркващо, но влиянието на Facebook върху Instagram все повече се увеличава и приложението става все по-раздуто и пприлично на това на Facebook.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *