Напоследък социалните медии плащат на потребителите, за да ги мотивират да използват клонингите на TikTok. Snapchat обяви, че ще разпредели 1 милион долара между най-популярните създатели в приложението на ден.
Това се оказа ефективен метод и сега функцията Spotlight на Snapchat се използва от 125 милиона потребители месечно. След това YouTube обяви Shorts Fund, за да достигне до хиляди създатели, чийто Shorts биха получили най-много ангажираност и гледания. Изглежда Instagram е готова да ги последва и скоро може да ви плаща за използването на Reels.
Според разработчика Алесандро Палуци, Instagram работи върху предоставянето на бонуси на потребители, които използват Reels. Доказателства за това са забелязани в кода на апликацията, а програмата ще е фокусирана върху промоцията на Reels.
Тя ще позволи на потребителите да печелят бонуси от Instagram, като споделят ново съдържание и достигат определени прагове. Все още няма точни данни колко точно ще е заплащането, но най-вероятно то ще се основава на обема на качването, а не на ангажираността или качеството на съдържанието.