Facebook все по-успешно успява да задържи младите потребители в Instagram, но това изисква постоянни иновации. Instagram трябва да остане актуална, дори и когато това включва функции, популяризирани от един от най-бързо развиващите се конкуренти – TikTok.
Сега социалната мрежа тества нов формат, наречен Reels, който позволява създаването на 15-секундни клипове, настроени с музика, които могат да се споделят като истории. Музиката може да бъде избрана от огромен каталог, или от публично споделено видео в Reels. Ако всичсо това ви звучи познато, то е защото е една от основните характеристики на TikTok.
За разлика от конкурента си обаче, Reels ще се възползва от функциите на Instagram за директни съобщения, което позволява видеата да бъдат споделяне не само публично, но и с приятели, или в съобщения. Новата функция е редом до Boomerang и Super-Zoom в Stories и включва инструмент за подреждане на снимки и обратно отброяване за правилно определяне на времето. Тя ще дебютира първо в Бразилия за iOS и Android, а все още не се знае кога ще достигне до останалите потребители.