Instagram обяви, че вече има по над 1 млрд. активни потребители всеки месец. За да отбележи постижението, социалната мрежа обяви пускането на услугата IGTV – хъб за онлайн видео и възможност за качване на клипове с дължина до 1 час.
IGTV ще е отделно приложение, което първоначално ще е достъпно за популярните създатели на съдържание в Instagram. “Време е видеото да излезе на предна позиция. IGTV е за гледане на дълги клипове от любимите ви създатели на съдържание”, коментира изпълнителният директор на Instagram Кевин Систром, цитиран от TechCrunch.
Постепенно IGTV ще стане достъпно приложение за всички. То ще се предлага за iOS и Android, както и ще има връзка с него в основното приложение на Instagram.
За сега няма да има никакви реклами в IGTV. Те ще се появят по-натам, като се обмисля и как създателите на съдържание да могат да изкарват пари от клиповете си. Тепърва ще се обмислят подходящи модели, казва Систром.
Въпреки това се очаква, че повечето популярни имена отсега ще започнат активно участие в IGTV, за да могат да привлекат рано повече потребители и да създадат активна и постоянна аудитория. Това ще направи монетизирането на видеото много по-лесно занапред.