Instagram обяви, че потребителите вече могат да качват 60-секундни клипове в Reels, конкурентната версия на платформата TikTok. Актуализацията добавя и функция за стикер с надписи, който превръща аудиото в текст.
Преди това компанията добави същия стикер към Stories, правейки платформата по-достъпна за хората с увреден слух. Към момента той е наличен само в няколко англоговорящи страни, но Instagram планира да го разшири скоро до други държави и езици.
Преди ъпдейта Reels поддържаше само клипове до 30 секунди, докато TikTok наскоро даде възможност на потребителите да създават видеа с продължителност до 3 минути. Възможността за 60-секундни клипове е особено полезна за създателите, които искат да публикуват повторно съдържание от TikTok или други конкурентни приложения, за да увеличат последователите си в платформата.
Алгоритъмът на Instagram не популяризира съдържание с воден знак TikTok, но по-грамотните потребители вече са измислили начин да рециклират своите видеа и без него. В момента YouTube Shorts и Snapchat Spotlight също поддържат видеа с продължителност до 60 секунди, а през май YouTube Shorts стартира програма за създатели на стойност 100 милиона долара, която се разделя между най-добрите създатели на Shorts през 2021 и 2022 година.
Snapchat разпределя по 1 милион долара на ден за виралните създатели на Spotlight от старта си през ноември до края на 2020 година. Facebook и Instagram също се ангажираха да инвестират в дигитални създатели.