DataArt, глобална технологична компания, която проектира и разработва персонализирани софтуерни решения, обяви партньорството си с METRO Markets, B2B платформата за електронна търговия, която е дъщерно дружество на немската мултинационална компания за търговия на едро и дребно Metro AG.
Сътрудничеството между DataArt и METRO Markets обхваща разработването на ERP система за електронна търговия от следващо поколение, която да допринесе за по-нататъшното развитие на онлайн платформата и затвърждаването й като лидер в бранша за Европа.
Решението е високомащабируемо и автоматизирано с редица възможности – от електронно управление на договори, интелигентно ценообразуване и маршрутизиране на поръчки до проследяване на процеси и изплащане на задължения.
Целевата група на онлайн B2B платформата са хотели, ресторанти и кетъринг компании, които ще могат да я използват, за да пазаруват от широк кръг независими търговци, както и да купуват собствените продукти на METRO.
„В рамките на по-малко от година успяхме да разработим един иновативен и изключително важен проект. Заедно с DataArt създадохме платформа, която гарантира гъвкавостта и мащабируемостта, необходими за реализиране на плановете ни за растеж в цяла Европа“, коментира Филип Блом, CEO на METRO Markets.
“Това е много амбициозен проект и сме горди, че го реализирахме съвместно с METRO Markets. Професионализмът на нашите екипи ни даде възможност да спазим стриктните срокове до пускане на пазара на крайната версия и да подкрепим METRO Markets в изграждането на тяхната първа дигитална платформа за B2B онлайн търговия“, допълни Александър Макеенков, ръководител „Корпоративното и бизнес развитие“ в DataArt.
B2B платформата на METRO Markets стартира първо в Германия и вече е достъпна на адрес www.metro.de.