През 2007 г., в рамките на проекта Google Maps компанията стартира функцията Street View, която първоначално позволяваше на потребителите да разглеждат снимки на улиците в няколко града в САЩ. При това с възможност за панорамно завъртане на изображението (обзорните ъгли са 360 и 290 градуса по хоризонтала и вертикала). Изминаха четири години и Интернет гигантът значително модернизира функцията Google Maps, като увеличи количеството на заснетите в различните държави улици, и добави нови възможности за Street View.
Сега потребителите могат да минат не само по улици, но и да „надникнат“ в някои сгради. Освен това, разглеждането на интериора не се ограничава само с надникване от прага, но и може да се направи панорамното 360 градусово завъртане на вътрешната част на сградата. Нещо повече, за някои фирми Google е добавила допълнителни снимки на техните продукти (например, в някои ресторанти са представени снимки на ястията).
Проектът продължава вече шест месеца и има в арсенала си 37 големи града в САЩ, Австралия, Нова Зеландия, Япония, Франция и Великобритания. За участие в програмата притежателите на фирми трябва да подадат заявка до Google и да си определят ден за фотосесия. Клиентите, намиращи се в сградата по време на снимките се предупреждават задължително, че ще бъдат снимани.
В продължение на няколко години Google успешно развива панорамната услуга Street View. Неотдавна корпорацията засне швейцарските Алпи. Снимането беше извършено с девет камери, разположени на триколесен велосипед, който от своя страна се намираше на платформа, поставена на жп-релси и теглена от локомотив. В Street View могат да се видят също така дворецът Версай във Франция и Стоунхендж в Англия.