Facebook добавя поддръжка за Instagram към своя Messenger API. Това ще позволи на търговските марки и бизнеса да обработват съобщения в Instagram, чрез приложения от трети страни. За пръв път те ще могат да свързват представители на поддръжката на живо с често срещани заявки или запитвания, получени в социалната мрежа. Марките могат да отговарят на клиентите на Messenger от 2016 година, а като се има предвид, че Facebook обвързва по-тясно фукциите за съобщения на своите услуги, има смисъл да разшири тези опции и в Instagram.
API ще позволи на марките да обработват съобщения от различен аспект в Instagram, като магазини и истории, на едно място. Те ще могат и да интегрират Instagram в своите системи за управление на взаимоотношенията с клиенти, което ще им позволи да виждат историята на поръчки, заедно със съобщенията.
Новият API на Messenger в момента е в затворена бета версия, а Adidas, Amaro, Glossier, H&M, MagazineLuiza, Michael Kors, Nars, Sephora и TechStyle Fashion Group са сред марките, които го изпробват.