Според японския сайт Excite News, първата спонсорирана локация в нашумялата мобилна игра Pokemon Go ще бъде японски ресторант на McDonald’s. Припомняме, че от гейм компанията Nintendo разкриха преди дни плановете си да пуснат такива рекламни локации като част от политиката си за монетизация на интереса към играта.
Веригата за бързо хранене ще си партнира с разработчика на играта – Niantic. Схемата предвижда магазини и заведения да заплащат определена такса за създаването на локации с рядко срещани покемони, което ще принуждава феновете да влизат в техните обекти и евентуално – да пазаруват от там.
От McDonald’s за сега отказват да дадат повече детайли, но са потвърдили, че подобно партньорство ще има. Вероятно то включва голяма брой локации (може би хиляди) и е възможно да се разшири и извън Япония.