Димитър Рачков откри новата каса на blizoo в The Mall

Димитър Рачков смени работата си за един ден. Той обслужваше клиентите на новата каса на blizoo в The Mall на Цариградско шосе. „Господарят на ефира” се справяше много добре с продажбите на новото гише, споделиха клиенти на blizoo, дошли да подпишат договори или да си платят сметката.

Всички нови клиенти на телеком оператора blizoo, подписали договори на новата каса в рамките на следващия месец ще участват в томбола за големите награди – 32-инчов LCD телевизор Sony и гейм конзола Sony PlayStation.

В томболата ще участва всеки, подписал договор на щанда на blizoo в The Mall между 10-ти октомври и 10-ти ноември 2010 г. Печелившите ще бъдат обявени на 13-ти ноември на www.blizoo.bg.

„Новият щанд в The Mall е създаден от архитектурно студио и е първият с тази уникална дизайнерска визия. Съвсем скоро всички обекти на blizoo ще следват линията на изчистеност и модерни форми, която демонстрира откритост и прозрачност към клиентите ни, в синхрон с корпоративните ни ценности”, каза Димитър Радев, Главен маркетинг директор на blizoo.

В средата на септември blizoo представи изцяло обновеното си портфолио със самостоятелни и пакетни услуги и така уеднакви офертите към клиентите си в цялата страна като качество и цени.

Пакет Екстра включва 80 програми цифрова ТВ, 24 Mbps интернет и телефонна услуга с 50 безплатни минути на цената от 30 лв.

Тройният пакет за по-взискателните с до 130 програми, 24 Mbps и телефон с 200 безплатни минути към всички фиксирани мрежи в страната ще е достъпен на цената от 40 лв.

Пакетът Премиум+ е с до 130 канала, 3 HD канала за 6 месеца и безплатен HBO, телефон с 300 безплатни минути и свръх бърз 50 Mbps интернет за 50 лв. абонаментна такса. А най-богатият пакет с HD телевизия в България вече ще се предлага на клиентите срещу конкурентната в ценово отношение месечна такса от 15 лв.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *