post

Стадионът на Барселона Камп Ноу вече ще носи името Spotify Камп Ноу. Промяната е част от новия мегаспонсорски договор между каталунците и шведската компания Spotify.

Ратифицирането на сделката трябва да се осъществи на 3 април, когато ще се проведе извънредно събрание на акционерите в Барса. Съобщава се, че тя ще е на стойност 310 млн. щ. долара.

От следващия сезон стрийнинг компанията ще бъде официален спонсор на петкратните европейски шампиони. Името на Spotify също ще се появи на фланелките както на мъжкия, така и на женския отбор през следващите четири сезона, започвайки от сезон 2022/23.

С това спонсорство стрийминг компанията се стреми да обедини “световете на музиката и футбола заедно”. Тя планира да го използва като възможност да „подобри работата на артистите и спортистите”, предоставяйки им глобална сцена и нови възможности за свързване с фенове по целия свят.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *