post

Повече от 120 мениджъри на Теленор преминаха онлайн обучение за дистанционно управление на екипи. Участниците бяха от различни бизнес направления и ръководни нива и получиха експертни познания за мениджърските практики при работата и управление от разстояние.

В рамките на месец всички те преминаха четири модула с практическа насоченост, реализирани през реална работа по казуси в група.

 

„Това, което превръща Теленор в предпочитано работно място за топ професионалистите в страната е именно нашият постоянен стремеж да осигуряваме за своите служители и клиенти най-доброто всеки ден. Двигател на бизнеса ни са иновациите, а последователните инвестиции в човешкия капитал ни правят лидер на пазара на труда“, каза Галина Чулева, главен директор „Управление на хора и култура“.

 

В Теленор България работят близо 1800 служители, като компанията непрестанно инвестира в развитието на техните експерти умения и професионални компетенции, така и в техните управленски и меки умения. Една от най-успешните практики на Теленор е програмата за грантове за придобиване на академични степени, сред които са образователни стипендии за еМBA, miniMBA, Chartered and Expert Qualifications като ACCA, CIM, CIMA, CISP, PMI както в България, така и в чужбина, допълнителни обучения по ключови компетенции Power BI, Strategic Marketing, big data and data science, change management, обучения за нови мениджъри, неограничен достъп до LinkedIn Learning ресурси.

Теленор предлага и множество придобивки, в това число допълнителна здравна застраховка, годишни медицински прегледи, психолог, масажи, спортни карти, офис библиотека, уникална офис среда, гъвкаво работно време, опции за велосипеди и автомобили под наем, различни традиционни инициативи в подкрепа на физическото, емоционално, личностно и професионално развитие на служителите.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *