Критерии за родителите, които избират училище за своите деца

Един от факторите, които допринасят за успеха на Американско-английската академия (АЕА) в София е, че ръковдството е съставено от внимателно избрани професионалисти. Самият директор е изключително подходящ ръководител, тъй като е със стаж от 30 години в сферата на образованието.

Една от целите, които си поставя лично той като директор е да изготви план и готова стратегия за това как лично той би могъл да направи своя принос за усъвършенстването на реномираната АЕА. Това включва опознаването отблизо на всички участници в обучителния процес, както и с иновативната, модерна образователна система в него. Важни са него са, също така, представите на учениците и родителите за културата и традициите на академията. В краткосрочен план, целите на школата се отнасят към развитието на цялостна концепция за развитие на структурата и усъвършенстване на ефекта от образованието. Ръководният състав планира организиране на родитело-учителска асоциация, която да подкрепя създаване на контакти в общността и изграждане у децата на по-позитивна нагласа към родителите и училищния процес.

Могат да се видят три аспекта, по отношение на които АЕА се отличава от другите учебни структури в България. Школата се различава от другите училища поради характерния си мултикултурален и мултиетнически облик. Всяка година в престижната частна школа се приемат деца от над 30 държави и преподавателите са с дълъг възпитателен и образователен стаж, развит в междунационална обстановка. Този факт играе важна роля, тъй като най-важния приоритет на доставянето на образователните услуги в общността е подготовката за по-добри академични резултати, подготвянето за последващо образование в най-реномираните университети в света и престижна кариера. В този аспект изграждането на умения за създаване на мултикултурални социални контакти са съществени.

Образованието по билингвалната програма в British school Sofia се утилизира едновременно на български и английски език. Потребителите могат да се възползват от всички позитивни фактори на обучителния процес в интеркултурална среда. В същото време, учениците получават диплома за образование, която е напълно легитимна и отговоря на всички критерии и стандарти на МОН.

Written by 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *