Вчера се състоя семинарът „Първи стъпки в Google AdWords”

Вчера в София се състоя поредният интересен семинар на Interactive Seminars, този път посветен на рекламната система на Google AdWords. Под покрива на Световния търговски център Интерпред, в най-голямата зала – София – и този път се събраха множество специалисти, маркетинг мениджъри на фирми, хора, отговарящи за рекламата в своите компании и др.

Всеки, посетил семинара „Първи стъпки в Google AdWords”, имаше възможност за се запознае с това как да направи своите първи стъпки в една от най-популярните и ефективни рекламни платформи – Google AdWords. В рамките на програмата, която продължи през целия ден, посетилите семинара научиха как да създават и управляват рекламни кампании, как лесно да достигнат до бъдещи клиенти и как винаги лесно да бъдат откривани при търсене в Google.

Още сутринта Рая Янакиева, SEM Expert в дигитална агенция Interactive Share, направи въведението в Google AdWords, а по-късно обясни и най-лесния начин за стартиране на работата с него.

Малко по-късно, след обедната почивка Георги Георгиев, който е управител на компанията за интернет маркетинг и реклама Уеб Фокус ЕООД, пък запозна участниците с най-добрите практики при съчетаване на AdWords и SEO, a след него Каролина Софрониева от Allegrogroup Bulgaria, обогати знанията на присъстващите относно работата с AdWords при oнлайн търговците.

Малко преди заключителната част Даниел Христов, CEO в DeskGod направи представяне на продукта си, а след него на сцената се заформи изключително интересна дискусия с въпроси от публиката, в която се разискваха редица проблеми и добри практики около рекламната платформа.

В крайна смета само за ден, голяма част от посетителите на семинара научиха много за най-популярния рекламен инструмент в интернет, а като бонус всеки получи безплатно изграждане и управление на рекламна кампания в Google AdWords с бонус 120 лв. бюджет.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *