post

Е-подпис може да се използва по всяко време за подписване на документи за нови и текущи услуги на телекома.

Клиентите на А1 вече ще могат да разписват документи чрез Моят А1 по всяко време, независимо къде се намират. Услугата е-подпис може да се използва за нови и текущи услуги, които не включват покупката на устройство или аксесоар. Клиентите на телекома ще получават документите за преглед в Моят А1 и ще могат да ги разпишат с еднократен верификационен код, получен чрез SMS.

Услугата за дигитално подписване на документи е част от целенасочените усилия на А1 да предлага на клиентите технологични решения в унисон с променящите се нужди в дигиталния свят. E-подпис предоставя удобство, сигурност и пести време при сключването на договори с клиенти. За да активират лесно и сигурно е-подпис, потребителите трябва да имат титулярна регистрация в Моят А1 и да подпишат съгласие за използване на услугата в магазин на компанията.

Клиентите ще могат да подписват дигитално, след като веднъж подадат съгласие за е-подпис в магазин на А1. В случай че имат само една мобилна услуга на тяхно име, ще могат да преподпишат договора за нея с е-подпис, без да са подали съгласие предварително. Е-подпис чрез Моят А1 ще бъде достъпен при онлайн поръчка, поръчка към отдел „Телефонни продажби“ или избор на специална оферта в Моят А1. Използването на е-подпис за подписване на документи трябва да се посочва след избор на офертата. След обработка на поръчката и получаване на потвърдителен SMS, клиентът може да види съобщение в профила си или в секцията Договори за дигитално подписване в Моят A1.

След като избере конкретните документи, клиентът ще има възможност да се запознае подробно с тях. При натискане на бутона за стартиране на процеса по подписване, той ще получи верификационен код на посочения мобилен номер, под формата на кратко съобщение (SMS). Необходимо е да се въведе полученият код в полето на Моят А1, с което процесът по дигитално подписване приключва и клиентът ще види на екрана на устройството си съобщение за успешно подписване. След това абонатът ще получи подписаните документи на имейла, заключени с парола за още по-висока сигурност.

Клиентът трябва да въведе уникалния верификационен код до 15 минути, след като е бил генериран. Ако клиентът не разпише чрез Моят А1 заявените документи в рамките на 24 часа, те се изпращат по куриер на адрес, посочен в момента на поръчката. Документът влиза в сила от датата на дигиталното подписване, а активацията на новия договор се случва до 24 работни часа след подписване на договора, за което клиентът получава потвърдителен SMS. Повече подробности за новата услуга тук: https://www.a1.bg/esigning.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *