post

AI на TikTok вече не е тайна. Financial Times твърди, че компанията-майка ByteDance тихомълком е стартирала подразделение BytePlus, което продава технологията TikTok, включително и алгоритъма за препоръки. Клиентите могат да закупят наред с други функции и технологии за компютърно зрение, ефекти в реално време и автоматизирани преводи.

BytePlus дебютира през юни и се намира в Сингапур, въпреки че присъства и в Хонконг и Лондон. Компанията се стреми да регистрира търговски марки в САЩ, въпреки че не е сигурно дали на този етап има американско присъствие.

Тя обаче вече има няколко клиенти. Американското модно приложение Goat използва кода на BytePlus, както и индонезийската компания за онлайн пазаруване Chillbeli и уебсайтът за пътувания WeGо.

ByteDance не коментира плановете си за BytePlus, но подобен ход не е изненада. Това може да помогне на компанията да се конкурира с Amazon, Microsoft и други, продаващи задкулисни инструменти на бизнеса. Освен това TikTok вече е близо до платото и продажбите на технологиите може да са полезни за запазване на печалбите.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *