post

Когато през 2014 година Facebook купи WhatsApp за близо 20 милиарда долара, приложението за съобщения можеше да се похвали с едва 450 милиона потребители, което въпреки че е забележително постижение за независима компания, не може да се мери с обявените сега 2 милиарда потребители на услугата. Всъщност две години компанията не съобщаваше броя им, след като през 2018 те достигнаха 1.5 милиарда, но днес спокойно може да се похвали с впечатляващата цифра от 2 милиарда, а независими доклади сочат, че WhatsApp се използва дори по-често от Facebook през някои месеци. Причината за това може би е, че вместо да споделят подробности от живота си, потребителите искат малки групови чатове и лични разговори. Facebook все още мисли над това как да си осигури приходи от тези 3 милиарда потребители и може би ще обедини услугата с Messenger и Instagram. Гигантът планира още да добави криптиране от край до край в пакета приложения – функция, която WhatsApp вече предлага.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *