post

Nestle и Carrefour обявиха ново, съвместно партньорство с IBM. Двете компании ще използват блокчейн платформата на IBM, за да предоставят нови услуги на крайните клиенти, съобщава CoinDesk.

Първата подобна услуга ще позволи на потребителите да следят качеството и произхода на продуктите от серията Mousline. Потребителите ще могат да сканират QR код на опаковката със смартфона си.

Това ще им показва информация за датата на производство, резултата от качествения контрол и дори колко време продуктът е седял в складове и кои точно складове. Потребителите ще виждат и данни от коя ферма са дошли съставките и как картофеното пюре в случая е произведено.

“Използваме блокчейн технология, за да дадем на клиентите повече прозрачност за нашите продукти чрез предоставянето на точна, доверена и независима информация. Това ще е от полза за цялата верига, включително магазини и потребители”, коментира вицепрезидентът на Nestle Винеет Кана.

Услугата започва тестово с Mousline в продължение на 6 месеца. След това тя вероятно ще се разшири и постепенно ще се използва за повече продукти и търговци.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *