post

След няколко месеца, през които онлайн търговията преживява ускорена еволюция, интересът към Черния петък е много голям, като 96% от българите са запознати с търговската кампания, а 72% от тях възнамеряват да направят покупка тази година, според проучване на Kantar*. То също така разкрива, че 73,7% от потенциалните клиенти* ще предпочетат да пазаруват онлайн – това е три пъти повече от предпочитащите физически магазини и увеличение с над 10% спрямо миналата година. Данните също така показват, че eMAG е водещата платформа сред дестинациите за електронна търговия по време на кампанията – споменавана като предпочитано място, за което първо се сещат, от 26,1% от анкетираните, възнамеряващи да направят своите покупки онлайн.

Тази година Black Friday на eMAG ще бъде на 20 ноември, с подготвени над 350 000 продукта на склад в различни категории и допълнителни 185 000 оферти от 1000 Marketplace партньори на платформата.

eMAG.bg организира своя Black Friday в България за осма поредна година, започвайки подготовката преди повече от 6 месеца, за да може да предостави стотици хиляди избрани оферти на склад и да отговори на доверието на потребителите. „Работим интензивно с нашите доставчици, партньори и с куриерските компании и направихме допълнителни инвестиции в цялата логистична верига, за да сме готови за 20 ноември” – каза Андрей Попеску, директор на eMAG България.

Подготовката за събитието

За да осигурят много добро сърфиране и търсене в приложението и сайта, eMAG са направили сериозни инвестиции в сървъри, облачни и хостинг услуги и развойна дейност. Тази година за клиентите на техния Black Friday ще бъдат на разположение над 2000 места за доставка в цялата страна (куриерски офиси, клоновете на Български пощи), както и новият шоурум на компанията в София, открит през септември тази година. Куриерските компании и Български пощи също са инвестирали в подготовката за събитието и поръчките трябва да бъдат доставени до 1 декември.

 

За да се възползват пълноценно от едно от най-големите събития за пазаруване през годината, клиентите на eMAG имат на разположение различни опции за плащане, като онлайн методът остава един от най-безопасните. В деня на кампанията клиентите също така ще могат да плащат онлайн и с възможност за разсрочване на до 12 вноски без допълнително оскъпяване. Освен това, ако платят онлайн с доставка до любимия си пощенски или куриерски офис, ще участват в томбола с награди високотехнологични продукти и ваучери на стойност 99 лева.

 

Тази година офертите на eMAG за Black Friday ще включват:

  • 40000 ИТ продукта
  • 40000 малки домакински уреда
  • 25000 телевизора
  • 25000 смартфона
  • 25000 домакински електроуреда (хладилници, перални и сушилни)
  • 10000 модни артикула
  • 40000 парфюми и козметика
  • 20000 игри и играчки
  • 50000 продукта за дома и градината
  • 50000 спортни стоки и екипировка

 

Специални оферти

Както обикновено, Black Friday на eMAG ще включва и голямо разнообразие от специални предложения, които се предлагат ексклузивно за кампанията от Marketplace партньори на платформата. Тази година те са повече от два пъти от предишната с основно увеличение в категориите здраве и красота и злато и бижута. На платформата дебютират специални оферти за изкуство, телекомуникационни и застрахователни услуги.

Ето и някои от ексклузивните предложения на eMAG за Black Friday 2020:

  • Недвижими имоти (офис сграда в София за 13 млн. лв. е най-скъпото предложение, с отстъпка от 470000 лв.);
  • Селекция автомобили (най-скъпият сред тях е Land Rover Range Rover SUV за 366 000 лв., отстъпка от 18300 лв.);
  • Произведения на изкуството, включително картина на Иван Милев за 43 000 лв. (отстъпка от 9460 лв.);
  • Злато и бижута, включително диамантени пръстени от 10 000 до 17 000 лв. (отстъпка от 35%);
  • Червено вино за колекционери;
  • Ваканционни пакети за България и чужбина;
  • Ваучери с атрактивни отстъпки за различни услуги, включително здраве и красота;
  • Рамка за дезинфекция и хигиенизиране (отстъпка от 16%).

 

За удобно потребителско изживяване и бързо поръчване на Black Friday, 20 ноември, eMAG препоръчва на клиентите:

  • Да инсталират мобилното приложение на eMAG и да активират известията, за да разберат кога започва Black Friday;
  • Да запазят любимото си място за доставка, за да могат бързо и удобно да вземат поръчките си;
  • Да запазят своята карта в акаунта си, за да правят поръчки сигурно и бързо;
  • Да си подготвят списък с любими продукти.

Новите клиенти на платформата могат лесно да регистрират акаунт и да се възползват от предложенията за Black Friday, като следват интерактивното ръководство, достъпно за всички в приложението на eMAG или на emag.bg.

 

 

* Националното представително проучване е проведено по поръчка на eMAG сред 1027 респонденти на възраст между 18 и 55 г., живеещи в цялата страна, в периода 22 октомври – 4 ноември 2020 г.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *