post

Apple вече има по-голям бизнес с часовници спрямо цялата индустрия за Швейцарски часовници, съобщава BusinessInsider. Данните са на анализаторските компании Canalys и IDC.

Според Canalys през третото тримесечие на 2017 г. Apple е продала 8 млн. Apple Watch. А IDC изчислява, че за същия период продажбите на Apple Watch са повече от общите продажби на всички производители на часовници в Швейцария.

Самата Apple не коментира и не публикува официални данни за продажбите на Watch. Вместо това те са част от категорията “други продукти”, което дълго време се смяташе като начин Apple да прикрие слаби продажби.

Действително през 2016 г. това изглеждаше точно така. През миналата година обаче Apple пусна третото поколение на Watch, което се оказва доста по-добре прието от потребителите. Apple заяви единствено, че продажбите през 4-тото тримесечие на миналата година са се увеличли с 50%, което е довело и до увеличаване на приходите от това устройство с 50% и има ръст във всички региони.

Разбира се, Швейцарската индустрия най-вероятно печели повече, защото много от часовниците ѝ се продават срещу огромни суми. Въпреки това примерът е най-вече да се даде по-добра представа за мащаба на Apple в сегмента, който компанията е постигнала за 4 години откакто предлага умен часовник.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *