post

 

Здравето и благополучието на клиентите и служителите са ключов приоритет за УниКредит Булбанк.

Банката работи активно, така че да може да предложи на клиентите си още повече възможности да използват необходимите им услуги, без да се налага да посещават филиал.

 

Чрез приложението за мобилно банкиране Булбанк Мобайл вече може :

 

  • Да се открие сметка или да се заяви нова дебитна карта напълно дистанционно директно от мобилния си телефон;

 

  • Клиентите на Банката могат да следят инвестициите си и да заявят откриването на нов Спестовен план;

 

  • Потребителите на услугата, могат напълно сами да активират мобилното си банкиране, в случай, че забравят индивидуалния си ПИН или пък сменят мобилния си апарат – процесът е напълно автоматичен, като активацията отнема не повече от няколко минути.

 

Екипът на банката работи активно, за да могат клиентите ни да извършват необходимите им операции лесно, удобно и сигурно от дома си. Ние продължаваме да развиваме дигиталните ни канали и нашите дистанционни услуги, които винаги са имали основен фокус в стратегията на банката, а сега са по-актуални от всякога. В този смисъл  продължаваме да добавяме нови и нови функционалности в мобилното ни банкиране  обясни Юлиан Влахов, Директор „Алтернативни канали“ на УниКредит Булбанк.

 

УниКредит Булбанк препоръчва на всички свои клиенти да се възползват от широкия набор от услуги, които дигиталните канали на банката предоставят.

УниКредит Булбанк ще продължи да следи отблизо ситуацията и да прави правилните неща в интерес на всички.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *