post

 

 

Постигането на мечтаната фигура изисква време, усилия и балансиран хранителен режим, който се изготвя от специалист и е съобразен с индивидуалните особености на всеки организъм. Той обикновено включва примерни здравословни и вкусни менюта с описание на всяко хранене, индивидуално изчислен калориен баланс, както и списък с позволени и забранени храни. Специалистите по здравословно хранене на сайта 4Fitness.bg споделят колко е важно да се грижим за здравето си и какви са предимствата от индивидуалния режим на хранене.

 

Променя рутината и изгражда полезни хранителни навици

 

Промяната на ежедневната рутина и свързаните с нея лоши навици е ключово за постигането на добра форма на тялото. Създаването на индивидуален хранителен режим от професионалист гарантира получаването на надеждна информация за здравословното хранене и премахването на нездравословни хранителни модели, с които повечето хора не са запознати или не си дават сметка, че им вредят. Ще подобрите значително здравословното си състояние например, ако замените безалкохолните напитки, които съдържат добавена захар, с вода или чай, ако ядете цели плодове, които съдържат повече фибри, вместо да пиете сокове, както и ако избягвате преработените меса, които са с високо съдържание на сол и могат да повишат риска от рак на дебелото черво.

 

Намалява риска от сериозни заболявания

 

Спазването на индивидуален режим на хранене не само подобрява външния вид на тялото, а и повишава здравословното състояние на организма. Изграждането на правилните навици значително намалява риска от развитието на сериозни заболявания като сърдечно-съдови проблеми, рак и диабет.  Правилният хранителен режим създава предпоставки за по-дълъг и качествен живот като спестява излишните разходи за лекарства и лечение в дългосрочен план.

 

Изчиства организма от токсини

 

При спазването на здравословен хранителен режим енергията се изразходва в същите количества, в които се приема. Той съдържа основните хранителни вещества като протеини, витамини и минерали и помага за изчистването на организма от натрупаните токсини. Характерно за този режим на хранене е наличието на изобилие от зеленчуци, плодове и пълнозърнести храни, както и ограничените количества мазнини.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *