post

Напоследък Тим Кук често е обвиняван, че компанията под негово ръководство е изгубила иновативността си и единственото, което прави са подобрения по съществуващите си устройства. Така се стигна и до момента, в който гигантът официално трябваше да признае за пръв път в историята си, че приходите за празничното тримесечие, ще бъдат по-малки от очакваните.

В отговор в интервю с Джим Крамър от CNBC, Кук подчерта, че иновациите още са живи, а продуктовата категория на носимите устройства, начело с Apple Watch е доказателството. И не само това, според главният изпълнителен директор на компанията, тази категория е по-важна за нея, дори и от iPod навремето, що се отнася до продажбите. Кук посочи и, че приходите от носими устройства са се увеличили с 50% над тези от плейъра в най-добрите му времена, а всеки продукт, е генерирал за Apple поне четири пъти повече, от колкото iPad в същия момент от жизнения му цикъл.

Защо Кук прави сравнение именно с iPod? От една страна стартът на емблематичния музикален плейър се счита за епичен и “променящ играта” за гиганта, а сега това може да се случи с предоставянето на новите продукти на потребителите и разбира се иновациите, които ги съпровождат. Компанията използва своя часовник, за да направи сериозен пробив в здравеопазването, а тази година ще станем свидетели на още няколко ключови съобщения, по думите на самия Кук. Очаква се дебюта на новите AirPods, а може би и още нещо.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *