post

Apple пусна нова телевизионна реклама, която набляга върху минималните усилия, нужни за използването на Face ID.
40-секундното видео показва мъж, който се опитва да седне на стола си в задния двор с iPhone Xr, поставен на масата. Тъй като повдига стола, за да провери входящите си съобщения, телефонът се отключва и ги показва, без никаква друга намеса:


По-рано компанията подчерта полезността на Face ID като система за удостоверяване в друга своя реклама. Фукцията беше популяризирана и през юли миналата година с рекламен филм, в който човек се опитваше да си спомни паролата си под натиск.
Face ID обаче е функция, която присъства само в iPhone X, Xr, Xs и Xs Max, а причината за това е високата цена на компонентите в TrueDepth камерата. Наскоро Apple активира възможността за вписване с iCloud в мрежата с помощта на лицево разпознаване и Touch ID, за хората, които използват бета версиите на операционната система.

One thought on “Новата реклама на Apple акцентира върху Face ID, като перфектната опция за регистрация

  1. Така е. iPhone превръща хората в инвалиди и вече трябва да се съобразява с тази тяхна особеност. Иначе не схванах, как “е заключен” iPhone от физическа кражба. Ако някой се приближи на пръсти до човека и му грабне телефона, тогава какво правим? А ако няма никаква опасност да има такъв човек, тогава защо изобщо iPhone трябва да е заключен софтуерно?
    Ох, сетих се. Човекът си купува нов iPhone, а “личните му данни” не са засегнати… То значи затова се толерира мързела при отключването на телефона. За да се стимулира лесното физическо крадене…
    Иначе ако проблемът беше само със заключването – най-лесното е да имаме опция за автоматично заключване при дори малко преместване на устройството.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *