Виртуални емотикони и рисунки, които сме свикнали да поставяме във Facebook Messenger, WhatsApp, WeChat, Line, вече ще могат да се прилагат и в Twitter.
Стикерите не се появяват самостоятелно в личните съобщения или като част от туитовете, побиращи само 140 знака, както е при стандартните емотикони. Вместо това потребителите могат да ги поставят на снимки чрез редактиране на изображения, преди да ги споделят. Освен това стикерите не са достъпни за ползване в изображения, които се ползват за изпращането на директни съобщения, пише Wallstreet Journal.
В момента единствените стикери, които Twitter предлага, са стандартните емоджита – същите усмихнати личица, танцуващи човечета, животни, храна и национални флагове, които са познати от други услуги. Разликата е, че в Twitter те са по-големи. Социалната мрежа твърди, че евентуално ще има повече стикери, но отказва да каже кога ще се появят те.
Стикерите ще имат уникален социален компонент: ако туитнете изображение със стикер, всеки, който вижда снимката през приложенията за iOS и Android, може да кликне на стикера, за да види други снимки, които съдържат същия стикер. По този начин функцията служи и като визуални хаштагове, използвани за подреждане на туитове по определени теми.
Стикерите са поредния пример за опитите на Twitter да остане актуална. Миналия октомври социалната мрежа пусна Moments – функция, която подбира туитове и видео, свързани с най-актуалните новини, съобщава izdanieto, citirano ot infostock. През май добави секция, наречена Connect, която предлага кого да последвате в платформата.