Центърът за градска мобилност стартира нов канал за комуникация. Чрез интерактивен чатбот във Viber, всеки ще може да получава новини за трафика в града, актуални разписания и маршрути на обществения транспорт, както и информация за паркирането и за видовете превозни документи.
За пръв път във Viber ще бъде възможно и заплащането на синя и зелена зона. Начинът на заплащане не променя за водачите на автомобили цената на зоните и тя е такава, каквато е в момента.
„Потребителите ще имат възможността да изтеглят и безплатния стикер пакет на ЦГМ, който представя често срещани, а и забавни ситуации от ежедневието на забързания градски човек. Чрез свалянето на пакета, те ще бъдат автоматично добавени към чатбота”, каза Никола Рогачев, председател на Съвета на директорите на ЦГМ.
„Новият канал за комуникация има за цел да улесни максимално достъпа до информация на хората от нашия град. В него ще има новини за промени – маршрутни или в паркирането, ще може да се проверят условията за издаването на превозни документи или пък такива за винетни стикери, ще може да се видят най-близките пунктове за продажба и още много услуги“, обясни изпълнителният директор на Центъра за градска мобилност Димитър Дилчев.
През първите месеци на услугата картодържателите на Mastercard ще бъдат допълнително стимулирани да използват картови плащания, като от 08.10.2020 при 4 платени сини или зелени зони с карта Mastercard през Viber, Mastercard подарява 5-ата синя или зелена зона за платено почасово паркиране на своите картодържатели.