Един от най-известните българи на хип-хоп сцената, Виктор Милушев, участва в оригинална фотосесия за марката компютърни аксесоари Canyon.
21-годишният танцьор и хореограф показа някои от най-добрите си движения пред обектива на Георги Панайотов. Снимките са начин марката да промотира своята серия Graffiti Limited Edition.
Виктор Милушев танцува професионално от вече 5 години и преподава хип-хоп танци в най-голямото училище за хип-хоп танци в България – „Street Dance School The Center”. В момента учи „Танцов театър” в НБУ, а през лятото на 2010 година прекара два месеца на танцово обучение в САЩ.
Този опит му помогна да спечели оспорвания Street Dance Battle, организиран от Canyon по време на Canyon Graffiti Fest на 9 септември. С това той получи спонсорство от марката и стана официално рекламно лице на Canyon.
По време на динамичния снимачен процес Виктор успя не просто да представи продуктите, но и да покаже своя танцов потенциал с някои доста трудни за изпълнение движения.
„Виктор е динамичен и зареден с позитивна енергия, с което много прилича на имиджа на Canyon,” коментира Любомир Бабуров, Продуктов мениджър на Canyon за България. „Дори от необработените кадри си личеше, че комбинацията между Виктор и Canyon Graffiti Limited Edition е повече от сполучлива, а финалните снимки са още по-близо до това, което търсим.”
Лимитираната графити линия на Canyon включва мишки, слушалки, уеб камери, чанти и калъфи за лаптопи. За серията са използвани пет различни дизайна, специално избрани в международния Urban Art конкурс, който марката организира през пролетта.
Аксесоарите от линията носят имената на различни скейтборд движения и трикове като Kickflip или Noseslide, което допринася за urban-усещането:
– оптични мишки Tailslide
– 1,3-мегапикселни уеб камери Truckhook
– DJ-слушалки Alley-Oop
– слушалки Railwhip
– чанти за латопи от 13,3 и 16 инча Kickflip
– калъфи за 10-инчови, 13,3-инчови и 16-инчови лаптопи Noseslide
– стикери за лаптоп Sweeper