Атрактивната Тита се включи за първи път в благотворителната кампания на NIVEA в подкрепа на Сдружение SOS Детски селища България. Един от най-младите участници в инициативата озвучи приказката „Мая и загубената магическа пръчица“ с ентусиазъм и артистичност. „Едни от най-хубавите ми детски спомени са приказките за лека нощ, които по-голямата ми сестра ми четеше. Вярвам, че историите трябва да носят позитивни послания и да възпитават и учат децата на истинските ценности в живота – закрила, любов, нежност и грижа, затова реших да стана посланик на кампанията „Приказни моменти на грижа“. Приказката може да бъде видяна и чута на: https://youtu.be/-3lfoXrHaGg.
За трета поредна година NIVEA провежда благотворителна кампания, чиято мисия е да подпомага развитието и израстването на деца, лишени от родителска грижа и деца в риск, да загубят закрилата на своите родители. В рамките на инициативата „Приказни моменти на грижа“ ще бъдат дарени по 30 стотинки от всеки закупен продукт от лимитираната серия NIVEA Crème с детски приказки.
Всички популярни личности, които ще вдъхнат живот на приказките от лимитираната серия като ги озвучат, ще бъдат достъпни в „приказен“ плейлист на https://www.youtube.com/user/NIVEABULGARIA. До момента като посланик на инициативата се включи обичаната актриса Силвия Лулчева, която озвучи „Мая и Зайо отиват на езда“ на: https://youtu.be/2UhcClp1Mxg.
Всички любители на синия крем могат да подкрепят инициативата, като споделят във Facebook с хаштаг #ПриказнаСиняГрижа своята кратка позитивна приказка, посветена на семейството, грижата и обичта. Всяка седмица петима автори, изтеглени на лотариен принцип, ще получат награди от NIVEA. А една от приказките ще бъде озвучена от българска популярна личност и анимирана с рисунки на децата от Сдружение SOS Детски селища България.