Технологията за по-добри изображения в игрите AMD FSR “Redstone” вече е налична

Чакането свърши! AMD пусна пълния набор от функции за FSR „Redstone“ след първоначалното пускане на Ray Regeneration в Call of Duty: Black Ops 7 през ноември.

FSR „Redstone“ е съществена еволюция в технологията за вдигане качеството на изображението на AMD, предоставяйки на геймърите мащабиране и генериране на кадри, задвижвано от машинно обучение, чрез актуализацията на драйвера AMD Software: Adrenalin Edition 25.12.1.

Основните характеристики на AMD FSR “Redstone” включват:

• FSR Ray Regeneration: Използва невронна мрежа за почистване на шумни отражения и сенки, получени чрез рейтрейсинг, преди мащабиране и интерполация. В момента се поддържа в Call of Duty: Black Ops 7, като скоро ще се появят още заглавия.

• FSR Radiance Caching: Предсказва поведението на светлината, за да ускори производителността на проследяването на лъчи, като същевременно запазва визуалната прецизност. Достъпно сега за разработчици на GPUOpen и ще се появи в игрите през 2026 г.

• FSR вдигане качеството и генериране на кадри: Надграждайки успеха на FSR 3.1, FSR продължава да се основава на иновативно машинно обучение, за да осигури впечатляващо качество на изображението на графичните процесори AMD Radeon RX 9000 Series.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *