Технологиите на Samsung помагат на хората да преодолеят страха си

Samsung България стартира днес кампанията „Предизвикай страха“ #BeFeraless, която чрез завладяващо изживяване във виртуална реалност със Samsung Gear VR, ще помага на хората да преодолеят страховете си от високо и от говорене пред публика. Кампанията е част от глобалната платформа на Samsung Launching People, която тази година се провежда в 12 държави, включително България.

В продължение на две седмици до 20 декември хората ще могат свободно да посетят специалната зона на Samsung, където ще имат възможност да се изправят пред страховете си, използвайки най-новите технологии на Samsung. Специално създадено за целта съдържание за Gear VR ще им позволи да преминат през съвсем реални ситуации в 360-градусово 3D зрително изживяване, изправяйки се пред своя страх от високо или от говорене пред публика. За всеки от страховете участниците могат да избират съдържание, което представя разнообразни ситуации с различна степен на трудност, като за всяка от ситуациите могат да се преминат до 3 нива на трудност.

Samsung зоната ще бъде разположена последователно в търговски центрове в няколко града – София, Бургас и Пловдив.

Samsung е компания, която вдъхновява света и със своите иновативни идеи и технологии формира бъдещето, давайки възможност на хората да откриват нови изживявания, обогатявайки техния живот. Именно тази мисия е в основата на кампанията „Предизвикай страха“ #BeFeraless – нашата основна цел е да помогнем на хората, използвайки технологиите да променят ежедневието си – предизвиквайки своя страх да се опитат да го преодолеят и да реализират по-добре своя потенциал”, заяви Кристина Щерева, маркетинг директор на Samsung България.

На 22 декември от всички участвали в кампанията, които ще преминат през Samsung зоните, ще бъдат изтеглени на случаен принцип двама финалисти – по един за всеки от двата вида страх. Те ще преминат допълнителна подготовка и ще се изправят пред още едно вълнуващо предизвикателство. За страха от височини това ще бъде разходка с малък самолет над Рила, а за страха от говорене пред публика, финалистът ще има възможност да участва в истинско представление на импровизационен театър с реална публика и голяма сцена.

Кампанията на Samsung „Предизвикай страха“ адресира един обществен проблем, който набира все по-голяма скорост. Начинът ни на живот днес е изключително забързан. Информационните потоци са несъизмерими като обем с това, което е било дори само преди 5 години. В този смисъл, днес живеем в среда, която е с хиляди променливи и неизвестни. Затова паническите състояния и фобиините преживявания станаха като грипна епидемия за младите хора. Те слагат пред себе си високи аспирации за постижения, огромна самокритика и стремеж към повече и повече. Всичко това е източник на огромен стрес и непримиримост. Тези млади хора не могат да приемат пречките, а страхът от говорене пред публика например е грандиозна пречка в този начин на живот. За тази възрастова група интелектът е пряко свързан с иновативните технологии. Те учат, развиват се, работят, комуникират чрез тях. Изградили са изключително силен доверителен режим с техниката. От тази гледна точка, за тях иновативните технологии са авторитетът, който може да им покаже и нова посока за развитие, и идея за преодоляване на проблемите“, заяви Александра Петрова, професионален психолог.

Хората могат да проследят развитието на кампанията „Предизвикай страха“ #BeFearless на корпоративната страница във Фейсбук на Samsung Bulgaria.

Глобалната платформа на Samsung Launching People стартира през 2013 г. и има за цел да помага на хората не само да използват технологиите, за да разгърнат пълния си потенциал, но и да използват технологиите, за да постигнат реална промяна в обществото. Научете повече за програмата на http://www.samsung.com/launchingpeople.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *