Тенденции при оптимизацията за търсещи машини

През последните години SEO оптимизацията претърпя редица промени в следствие на ъпдейтите на търсещите алгоритми на Google. Промени, които се отразиха на почти всяка фирма и организация, разполагаща с уебсайт. Оптимизацията се налага като още по-значим елемент от маркетинговия микс, а всяка качествена SEO фирма – като още по-важен партньор за повишаване конкурентността на един бизнес.

За незапознатите – SEO означава Search Engine Optimization (оптимизация за търсещи машини) и представлява широк кръг от дейности, целящи да спомогнат за излизането на един уебсайт по-напред в Google и останалите търсачки. Това включва както on-page оптимизация, която е свързана с работа по кода на уебсайта и неговото съдържание, така и линкбилдинг – процес по създаване на релевантни линкове от качествени уебсайтове.

„С новите ъпдейти на търсещите алгоритми на Google значението на качественото съдържание на сайта, както и силните линкове нарастна още повече. За да може един сайт да излиза по-напред в търсачките, става все по-важно той да има истинска добавена стойност за своите посетители“ – посочват от екипа на TheSEO.bg, една от водещите български фирми, работещи в областта.

От компанията съветват фирми, които отдавна развиват сайтове, но не са се занимавали със SEO оптимизация, първо да извършват цялостен SEO одит на своите уеб активи и след това да започнат дейности по подобряване на позициите в търсачките. Причината е, че у нас има огромен брой сайтове, които са остарели и при изграждането им никой не е мислил за тези аспекти от уеб присъствието. Днес обаче оптимизацията става все по-важна, а правилата на играта в нея се променят буквално за месеци.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *