Телерик Академия обяви прием за единствената програма за 2022 г. за обучение на продуктови мениджъри

Кандидатстването продължава до 7 август, а своя опит ще споделят доказани експерти, стоящи зад успехите на Telerik, Domestina, Uber, Progress, Coursera

 

Телерик Академия – водещата образователна организация за летящ кариерен старт и успешна реализация, обяви нов прием в програмата за подготовка на продуктови мениджъри за софтуерния сектор – Telerik Academy Upskill Product Management. Единственото издание за 2022 г. на обучението стартира през септември и ще се провежда 2 пъти седмично в онлайн формат, а приемът е отворен до 7 август.

Програмата е подходяща както за индивидуални участници, така и за компании, които искат да надградят уменията на служителите си директно от експерти с опит в извеждането на софтуерни продукти и услуги от концепция до успешна пазарна премиера. Лекторите и менторите в 3-месечното обучение са професионалисти с богат опит в утвърдени софтуерни компании у нас и глобално, както и експерти, част от динамичната стартъп екосистема в България.

С развитието и съзряването на ИТ индустрията у нас, компаниите започват да осъзнават нуждата от ключови за успеха роли, една от които на продуктовите мениджъри. Търсенето на такива специалисти у нас нараства и в резултат на динамичното развитие на стартъп екосистемата и създаването на собствени продукти от софтуерния бизнес. Продуктовите мениджъри са тези, които управляват целия процес от идея до краен продукт, анализират пазара, разбират нуждите на потребителите. Да имаш такъв експерт в екипа си е не просто ценно, а задължително за успеха на ИТ компаниите днес“, коментира Александра Мечкова, изпълнителен директор на Телерик Академия.

Кандидатстване и прием

Приемът в новото издание на програмата Upskill Product Management продължава до 7 август и включва подаване на кандидатура и CV на сайта на Телерик Академия. Следващата стъпка в процеса е преминаването през онлайн тест по основи на продуктовия мениджмънт. Одобрените кандидати ще започнат своята подготовка за продуктови мениджъри за ИТ сектора от 7 септември 2022 г.

Обучението е подходящо за специалисти от сфери като бизнес анализ, мениджмънт, маркетинг и софтуерно инженерство, които искат да сменят професията си, както и продуктови мениджъри, които искат да надградят уменията си. Програмата е валидирана от водещи софтуерни компании и участниците в нея изграждат умения в среда, близка до реалната. Това я прави подходяща и за компании, които искат да инвестират в служителите си, за да бъдат релевантни към нуждите на бизнеса.

Подготовка от водещи експерти

Вечерната програма Telerik Academy Upskill Product Management продължава 3 месеца, в които участниците преминават през процесите по създаване и управление на успешен софтуерен продукт, работят в екипи по практически задания и изграждат цялостна стратегия за нов продукт. Техни лектори и ментори са предприемачи и продуктови мениджъри, които стоят зад успехите на компании като Telerik, Progress, Philanthropedia, GuideStar, Glassdoor, Dais Software.

Водещ трейнър е Николай Казмин, предприемач с богат опит и редица успешни проекти зад гърба си и преподавател в Американския университет в България. Той е съосновател и главен технически директор на Domestina. Към него се присъединяват и гост-лектори, сред които – Светозар Георгиев, съосновател на Телерик, Телерик Академия и Campus X, ангелски инвеститор и ментор на млади предприемачи, Веско Колев, CEO на icanpreneur, стартъп компания, чиято цел е да даде възможност на повече хора да стартират успешно бизнеси с мисия, Алекс Маринов, старши продуктов мениджър с богат опит в компании като Uber, Glassdoor, Alliance Data, Microsoft, Ина Тончева, съосновател на The Indigitals, развивала дигиталния маркетинг на компании като Progress, VMware, Chaos Group.

Професия продуктов мениджър

Продуктовите мениджъри имат все по-съществена роля за успеха на един софтуерен продукт. От процеса на зараждане на идеята и изготвяне на план до цялостно управление на проекта за краен продукт. Курсистите в Upskill Product Management изучават ключови теми като анализ на пазара и конкуренцията, сегментация, продуктово позициониране, ценови модели, OKR, изграждане на прототип, анализ на риска. Лекциите се провеждат 2 пъти седмично в онлайн формат, а всеки екип може да си запази допълнителен час за уикенд консултация с водещия лектор – Николай Казмин.

Участниците се запознават с най-популярните софтуерни методологии – Scrum, Agile, Kanban и Waterfall, с успешни и ефективни UX практики и надграждат уменията си за екипна работа и ефективна колаборация с различни отдели, ключови за успеха на продукта, сред които софтуерните инженери, маркетинг специалисти, дизайнери.

Всичко научено по време на 3-месечното обучение курсистите прилагат във финалния си проект – цялостна стратегия за изграждане на продукт.

­За допълнителна информация: telerikacademy.com или във Facebook facebook.com/TelerikAcademy и LinkedIn Telerik-Academy.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *