Робот помага в обслужването на клиенти в ресторант

Робот помага в обслужването на клиенти в ресторант на популярната верига KFC. В китайското подразделение “умен” апарат на интернет гиганта Baidu анализира лицата на клиентите и им предлага подходяща храна.

Устройството разпознава пол, настроение и възраст на хората и в зависимост от това им препоръчва определени храни. Така например, младежите получават предложение за хамбургер и кола, а 50-годишните жени – закуска от зърнени култури и соево мляко.

Посетителите на заведението на веригата могат да не използват услугите на робота и да си подберат храната самостоятелно. Умният асистент запомня клиентите и при повторното им посещение, предлага храната, която те са поръчали при предишния път, пише technews.bg.

Технологията все още е на тестови етап и се предлага само в едно заведение в Пекин. В случай, че посетителите харесат проекта и са отворени да използват услугите на робота, подобни автомати ще се появят и в други ресторанти на популярната верига за бързо хранене.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *