С настъпването на новата година най-популярната българска социална медия Svejo.net променя дизайна и логото си. В сайта, част от семейството на „Нетинфо“, вече ще има разделение на десет основни категории, които обхващат основните теми от ежедневието на българите. Освен визията са променени и някои функции, както и подредбата на сайта.
Целта на това нововъведение е да бъдат максимално улеснени потребителите, които ще могат по-удобно и бързо да достигат до различен тип съдържание според нуждите и желанията си. Информацията ще бъде предоставена по най-лесния възможен начин, а процесът на публикуване на материали е максимално опростен.
Осъвременено е и логото, като е запазена основната концепция на предишния знак. Добре познатият на всички лимон е с по-модерен и свеж вид, цветовете са в топлата гама, а шрифтът е с по-меки и приятни форми.
Бутонът „Съобщи за проблем” се трансформира в „маркирай”, което значително улеснява сигнализирането за добавени връзки, които нарушават общите условия за ползване или законите на страната. От екипа на Svejo.net се надяват, че по този начин ще се увеличи активността на общността за по-бързото филтриране на неподходяща за социалната медия информация.
В отговор на нуждите на потребителите е премахната възможността за негативен вот за материалите, а повечето бутони са уголемени.
Промените в дизайна на сайта са въведени след допитване сред потребителите на Svejo и с цел по-бързото и лесно ползване и публикуване на материали.
Към момента на ден публикациите са над 1600, а общият обем на материали е над половин милион. За последните шест месеца посещаемостта на сайта се е увеличила с 46%, като на ден дадените гласове за оценяване на публикациите са 30000.
Блогът на Svejo влезе в петте най-добри български корпоративни блогове наNovaVizia.com и според гласуването на потребителите, и според класацията с оценките на журито.