На 09 април 2014-та година в Интер Експо Център, София ще се проведе осмото издание на семинара „Интернет маркетинг с нулев бюджет”.
Нестихващият интерес към темата и все повечето примери от практиката за успешно използвани интернет инструменти за онлайн маркетинг с нулев бюджет, които лекторите ще споделят с аудиторията, са причините за организирането на поредното издание на семинара.
Нулевият бюджет е възможен не само на теория, но и 100% приложим на практика – в това ще се убедите сами след края на събитието.
Темите, които ще бъдат обсъдени, включват стратегии за автоматизиране на маркетинга, спестяване на време и средства и постигане на супер резултати, както и начини да доведете онлайн клиентите си до покупка.
Ще се разгледат и полезни инструменти, които всеки може да използва, за да повиши ефективността на маркетинговата си кампания в интернет.
Лекторите са практици, които използват ежедневно техники и похвати с нулев бюджет. Това са:
– Борил Богоев, Управител на Webface Consult
– Михаела Атанасова, един от основателите на успешния проект SHOPPING-TERAPIA.com.
– Станислав Димитров, Съдружник в Ad Academy
– Георги Малчев, Съдружник в Ilyan.com
– Сокол Соколов, управител на Host.bg
Най-добрият момент да започнете да промотирате себе си или бизнеса си е сега! Ако нямате достатъчно голям бюджет за това, посетете семинара „Интернет маркетинг с нулев бюджет“ и ще откриете, че разменна валута в интернет маркетинга не са само парите.
Повече информация може да намерите на сайта на събитието: http://zero-marketing.com.