Ново партньорство на Tecno развива ключов аспект на портретната фотография

Партньорството с Университета на Лийдс ще усъвършенства допълнително позиционирането на Tecno като лидер в технологията на камеритe

 

Tecno обяви стратегическо партньорство с Училището по дизайн към Университета в Лийдс. Целта на партньорството е напредък и по-добро прилагане на науката за цветовете за по-точно представяне на тоновете на кожата в изображения, заснети с телефони Tecno, така че потребителите да могат да се наслаждават на естествени снимки, особено когато са заснети в портретен режим.

С всеобхватни академични изследвания, научни анализи и консултации с топ експерти, партньорството на Tecno и Университета в Лийдс има за цел да разруши бариерите и да постигне възможно най-прецизната обработка на изображения, което трябва да доведе до по-реалистични снимки за потребители с всички тонове на кожата.

Като лидер в света на смартфоните, Tecno е посветен на улавянето и празнуването на разнообразието от самото начало, като обръща специално внимание на съвършенството на реалистичните тонове на кожата, вдъхвайки доверие на хората по света благодарение на своите иновативни технологии за снимане.

Планирано е подробно проучване с фокус върху това как технологичните, психологическите и местните бариери могат да бъдат премахнати, за да се предостави на потребителите по-професионално фотографско изживяване, което гарантира, че независимо от цвета на кожата, всеки е представен на снимките по правилния начин.

Ангажиментът на Tecno към това вълнуващо партньорство ще даде възможност за още по-голяма отдаденост и инвестиране на ресурси в областта на обработката на снимки с различни тонове на кожата. Сътрудничеството също така ще задълбочи както академичните изследвания, така и технологичните иновации в тази област, като същевременно ще установи нов стандарт за обработка на снимки от висок клас на хора с различен цвят на кожата.

„TECNO винаги е виждал портретната фотография като важна възможност за насърчаване на по-голямо приобщаване в технологията на смартфоните“, каза Джак Гуо, генерален мениджър на TECNO. „С постоянна отдаденост да преодоляваме пропастта с глобалните нововъзникващи пазари чрез по-добри технологии, нашата цел е да засилим нашите технологични възможности в изображения с различни тонове на кожата, за да уловим по-добре същността на човечека по начин, който представя всички в естествената им красота. Чрез нашето сътрудничество с Училището по дизайн към Университета на Лийдс, ние се стремим да обединим нашите силни страни и да използваме технологични иновации, за да подобрим изживяването с изображения за клиентите на TECNO, които и където и да се намират.“

Разработвайки ключови технологии за потребители с по-тъмни тонове на кожата, с цялостна стратегия, фокусирана върху фина настройка на качеството на снимките, решаване на проблеми и оптимизация на алгоритми, изследванията и инвестициите на марката са фокусирани върху широк кръг потребители, използващи нейните телефони.

Училището по дизайн на университета в Лийдс е сред най-уважаваните институции в областта и предлага изключителни познания по цветознание и ще допринесе допълнително за усилията на Tecno чрез научна подкрепа, лабораторни данни и прозрения от водещи експерти и институции.

Д-р Кайда Ксиао, технически съветник на TECNO ColourScience на технологията за изображения Skintone и доцент по наука за цветовете и изображенията в Училището по дизайн към Университета на Лийдс, каза: „Нашето участие в изследването на цвета и тена на кожата продължи много години и развълнуван съм, че TECNO се присъединява към нас, за да продължим по-нататъшни изследвания, свързани с приобщаването, със споделена визия за създаване на по-всеобхватни изображения на красотата. Академичните изследвания играят основна роля в посрещането на нуждите на обществото и чрез сътрудничество с водещи предприятия като TECNO ние непрекъснато откриваме нови начини за прилагане на нашите знания. Ние сме щастливи да си партнираме с TECNO, тъй като техните амбиции съвпадат перфектно с нашите, а именно – напреднали технологии, които могат да подобрят опита на хората в живота и да допринесат за по-голямо приобщаване.“

Като марка, ориентирана към потребителите, иновациите на TECNO се основават на местни прозрения и изисквания, придобити чрез задълбочено проучване на потребителите. В съответствие със своята философия „Stop At Nothing“, TECNO се е посветил на подобряването на смартфон изживяването за глобална аудитория с всеки цвят на кожата. TECNO ще продължи да работи с водещи глобални организации и институции, за да разруши бариерите и да установи нови стандарти и технологии в областта на портрета с различни тонове на кожата и науката за цветовете.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *