Bridgestone Corporation представи няколко продукта в рамките на четиридневно изложение, организирано специално за феновете като част от 24-часовото състезание на немския автомобилен клуб ADAC Zurich, което се проведе на пистата “Нюрбургринг” в Германия между 26 и 29 май тази година.
Пистата “Нюрбургринг” (“Nürburgring”) е световноизвестна с предизвикателната си развойна среда за производителите на автомобили. За Bridgestone историята започва с разработването на оригинално оборудване за автомобили на Porsche и Ferrari през 80-те години на миналия век, когато за първи път японски гуми биват използвани като оригинално оборудване за тези модели. От тогава до сега “Нюрбургринг” продължава да е важна локация за голяма част от развойната дейност на Bridgestone в областта на гумите и моторните спортове.
На щанда на компанията, и по специално на обособения кът „Bridgestone Motorsports × POTENZA History Corner“, Bridgestone представи POTENZA – своята глобална премиум марка, създадена специално за пистови състезания, включително и на “Нюрбургринг”. Интерактивната зона представи наследството на Bridgestone в областта на моторните спортове, спомогнало за развитието на технологията, използвана в POTENZA. По този начин компанията отново предаде страстта си към моторните спортове на всички присъстващи фенове.
Основни акценти на изложението бяха следните:
(1) Зона „Моторни спортове/POTENZA“
Освен че представи продуктовата гама POTENZA, както и няколко автомобила, оборудвани с гуми POTENZA, зоната ангажира вниманието на феновете като им представи 30-годишната история на Bridgestone в областта на моторните спортове посредством интерактивния кът “Bridgestone Motor Sports × POTENZA History Corner”. Изложението използва исторически продукти и материали – предимно за европейския пазар, за да разкаже за дългогодишната връзка между Bridgestone и моторните спортове.
(2) Зона „DRIVEGUARD“
Гумите Bridgestone DRIVEGUARD използват технологията „run-flat“ (RFT), която позволява на водачите да продължат да шофират в продължение на 80 км при скорост до 80 км/ч след спукване на гумата или при загуба на налягане. Изложението комуникира достойнствата на DRIVEGUARD чрез практически демонстрации, преживявания във виртуалната реалност, както и чрез други дисплей зони.
Освен усилията на компанията, насочени към феновете, в рамките на 24-часовото състезание на ADAC Zurich, което е едно от най-големите събития в областта на моторните спортове с близо 200 хиляди посетители всяка година, Bridgestone предостави гуми на състезателния автомобил на Toyota Motor Corporation за 10-та поредна година.
Посредством различни активности в областта на моторните спортове, вкл. 24-часовото състезание на ADAC Zurich, Bridgestone продължи да насърчава мечтите, страстта и емоциите на феновете на автомобилните състезания.