„Нетинфо“, част от портфолиото на Нова Броудкастинг Груп, придоби 20% от “Къмишън шеър”, компанията, която е собственик на Broshura.bg, която присъства и на пазари извън България. Чрез сделката “Нетинфо” стъпва и на международен пазар.
Тази нова стъпка е част от стратегията на компанията за разширяване на портфолиото и диверсифициране на бизнеса, както и за утвърждаването на организацията сред водещаите технологични компании.
Broshura.bg свързва големите търговски вериги и крайните клиенти в директен контакт чрез технология, която предлага на потребителите разнообразие от онлайн брошури на водещи компании – от бързооборотни стоки през технологии, до козметични продукти.
“С добавянето на Broshura.bg към портфолиото на „Нетинфо” искаме да сме още по-близо до момента на покупка за нашите потребители. Целта ни е те да откриват продуктите, от които имат нужда – изгодно, в точния момент и на точното място”, коментира изпълнителният директор на „Нетинфо“ Христо Христов, цитиран от “24 часа”.