В разгара на лятото тийн звездата Рафи и уникалните машини за персонализиране на Coca-Cola кенове посетиха Бургас. От Facebook профила си, певецът призова всички да последват неговия пример и да бързат към „Burgas Plazza Mall”, където се намира машината и да направят свое уникално кенче.
В началото на лятото Coca-Cola направи специална изненада за своите фенове, като замени емблематичното лого на марката с най-често срещаните имена и обръщения сред българите на възраст между 13 и 19 години.
Сега компанията предоставя възможност на всеки потребител да направи свое уникално кенче. Това стана възможно благодарение на специални машини, които персонализират кенчета.
Уникалните машини ще радват феновете на марката в продължение на един месец, като ще обиколят 21 локации в 7 български града.
Днес машините вече се намират във Варна, а до края на месеца ще преминат и през Южното Черноморие.
Пълният списък на локациите и часовете от обиколката на персонализиращите машини можете да видите на интернет портал www.spodelicocacola.bg/Events.
България е една от 30-те европейски държави, в които тази година Coca-Cola стартира най-иновативната си и мащабна лятна кампания – „Сподели Coca-Cola“.
Страната ни стана част от новата „лична” инициатива, по време на която емблематичното лого на всички кенове и бутилки на Coca-Cola и Coca-Cola Zero се замени от най-често срещаните имена и обръщения сред българските потребители на възраст между 13 и 19 години.
130-те персонални имена и 75 популярни обръщения бяха избрани след детайлно проучване на имената в България и най-разпространените обръщения сред младите хора в момента.