Макс с нова инициатива за лоялни клиенти

Телекомуникационният оператор Макс стартира днес нова инициатива в подкрепа и стимулиране на лоялните си клиенти. Компанията ще организира на месечна база награждаване на потребителите, които спазват в срок условията за плащане по своите договори и предоставят коректна информация за обратна връзка. Десет ползватели на услугите на Макс ще бъдат награждавани с един месец безплатен мобилен интернет на база на договора, който имат с компанията. Един ще получава и голямата награда всеки месец – 4G LTE съвместим таблет с безплатен интернет за един месец в 4G LTE мрежата. През юни голямата награда е Apple iPad.

„Искаме да благодарим на нашите клиенти за лоялността им към нас и за нас ще бъде важно да получаваме тяхната обратна връзка за нашите услуги. Освен това искаме и да популяризираме първата обществена и търговски достъпна 4G LTE мрежа в България сред по-широка аудитория“, каза изпълнителният директор на Макс Питър Ковел.

В момента Макс работи върху иновативни оферти и пакетни предложения за мобилен интернет, които ще бъдат представени скоро. 4G LTE услугата на Макс може да бъде заявена чрез уебсайта на компанията www.maxtelecom.bg, чрез обаждане на телефон 0999 111 или чрез посещение на центровете за обслужване на клиенти на Макс.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *