Конференция, посветена на социалните технологии, съвместната работа и бъдещето на „social” бизнеса – Business Gets Social 2012 ще се проведе на 13 март в София. Събитието се организира от IBM и Ай Би Ес България – IBM Premier бизнес партньор.
Хората по света прекарват 22% от времето си, повече от 110 милиарда минути на месец, в социалните мрежи и блогове. На конференцията Business Gets Social 2012 водещи специалисти от IBM ще покажат как компаниите могат да превърнат това време в растеж, нововъведения и продуктивна работа.
Организациите, които успеят да се трансформират, ще могат да се възползват от предимствата на социалния бизнес и да постигнат много по-високи резултати от своите конкуренти.
Според изследване на Gartner, до 2014 година една четвърт от бизнес потребителите ще предпочетат social networking услугите като основно средство за комуникация пред имейла.
Social бизнесът е нещо много повече от Facebook страница или Twitter акаунт. Social бизнесът задълбочава двустранната връзка с клиентите, подобрява ефективността на процесите и оптимизира работата в организацията.
Основни акценти на конференцията:
– Какви са ползите от корпоративния социален софтуер за работа в екип и защо компаниите, инвестирали в Social Business инструменти, значително изпреварват конкурентите си от бранша? Пазарни тенденции, успешни примери от практиката, демонстрации.
– Какво е бъдещето на корпоративния e-mail
– Пет причини организациите да интегрират пощата в корпоративната социална мрежа
– Изграждане на успешно работеща инфраструктура за комуникации и работа в екип като предпоставка за извличане на всички ползи от Social бизнеса
– Как интеграцията на корпоративния социален софтуер с традиционните бизнес решения като имейл, офис пакет и др., осигурява достъп до ключова бизнес информация, помага за взимането на по-информирани решения и съкращава разходи.
Кой трябва да присъства
Събитието е насочено към хората, които искат да научат как да трансформират своята организация в social бизнес, управители и собственици на малки и средни фирми, мениджъри от големи организации, както и за всеки, който използва платформи за съвместна работа и комуникация – на IBM или алтернативни решения.
Конференцията е отворена и за анализатори, журналисти и блогъри.
За повече информация и регистрация: events.ibs.bg/socialbiz