Банерите са един от най-популярните видове рекламни формати, които може да използвате, за да промотирате вашите продукти или услуги в интернет пространството. Те могат да намерят заслужено място както във Facebook и Instagram рекламите, така и в дисплейната мрежа на Google.
Не всеки банер обаче има потенциала да донесе желание резултати за вашите рекламни кампании. Затова има някои важни неща, на които трябва да обърнете внимание, ако искате вашите реклами да бъдат ангажиращи и да ви осигурят повече конверсии.
Какво представляват банерите?
Същността на изграждане на уеб банер се базира най-вече на рекламно изображение, което е визуализирано в уеб страница. Също така, банери са и рекламните изображения, които се показват в социалните мрежи. Тяхната основна цел е да привлекат вниманието на потребителя, стимулирайки го да кликне на самото изображение и то да го отведе към сайта на рекламодателя, или към конкретна лендинг страница.
Изработката на банери е запазено поле на графичните дизайнери. Факт е, че има компании, които разчитат маркетолозите да могат да пишат рекламните текстове, да изграждат стратегията и дори да правят дизайните за реклама, но това обикновено не е ефективен вариант.
Много по-добре е, ако разчитате на отделни специалисти в различните сфери да свършат своята част, защото те разполагат с необходимата експертиза и познават добрите практики. Когато изображението е създадено от професионалисти, то ще съдържа важни “кукички”, които привличат вниманието на потенциалните клиенти, от които вашият бизнес се нуждае.
Така увеличавате възможността рекламата ви да изглежда професионално, да кореспондира с вашата целева аудитория и да има добра възвръщаемост. Зад добрата реклама винаги стои изграждането на стратегия, както и колектив от опитни специалисти.
В случай, че не разполагате със собствен дизайнер или дизайн отделът ви е претоварен от задачи, има алтернативен вариант, който да отговори на вашите нужди – разгледайте тук. С помощта на тази платформа за графичен дизайн ще успеете да представите изкушаващите намаления, промоции и оферти, които искате да достигнат до потребителите, като едновременно с това не се ангажирате със скъпоструващи и дългосрочни абонаменти.
Какво е важно при изработката на банери?
Важно е да знаете, че това е съвместна работа от множество знания и умения. Тук се включват графичен дизайнер, копирайтър, маркетолог, за да може да се постигне възможно най-добро качество и ефективност.
Дизайнерът ще бъде отговорен за създаването графични материали, които са най-важни за привличане и ангажиране на потребителите. Той внимателно ще проучи аудиторията и ще може да създаде очакваното визуално съдържание.
Маркетологът ще се справи успешно с изграждането на кампания и цялостна концепция. Неговата задача е да следи резултатите и при нужда да оптимизира настройките на рекламните кампании.
Копирайтърът е специалист в изграждането на послания. Той ще помогне за създаването на привличащия текст, който да изкуши потребителя да направи поръчка или да извърши друго желано от вас действие.
За да създадете качествено визуално съдържание трябва да разчитате на професионалисти, които да направят привличащ и уникален дизайн. Именно той ще задържи вниманието на потребителя и ще ви помогне да представите продуктите, и услугите си в най-добрата светлина.