iPhone X се оказа най-продавания смартфон в края на миналата година и постави под натиск конкурентите на компанията, пуснали своите флагмани през месеците преди празниците, сред които и Samsung. Корейската компания обаче е в много по-трудна позиция, тъй като се налага да се конкурира с телефона, за който в същото време се надява и да направи повече продажби, тъй като тя е единствения доставчик на OLED дисплеи за него. Изглежда също, че iPhone X може да навреди на по-ниския клас устройства на компанията, особено, ако не се продава така, както беше прогнозирано.
След като стана ясно, че след като Apple е успяла да задоволи търсенето на iPhone X, Samsung няма да може да се възползва от недостига му по магазините, пускайки предсрочно своя Galaxy S9. Слуховете обаче, упорито твърдят, че iPhone X не се продава така, както беше прогнозирано, което ще накара Apple да намали поръчките към доставчиците си, а един нов доклад на ETNews сочи, че Samsung няма да бъде пощадена и ще трябва да намали производството на OLED панели в своята фабрика А3 във Виетнам с 10% този месец. Всъщност от всеки продаден iPhone X, корейският гигант печели по 110 долара, а според миналогодишните оценки, поръчките на Apple ще добавят цели 22 милиарда долара към приходите на корейската компания. Поточната линия в А3 е специално проектирана за производство на панели за iPhone X и, ако доставките през следващия месец не се възстановят, ще се наложи гигантът да занижи очакванията си за доходи тази година. Samsung планира и да разшири своя завод във Виетнам, за да задоволи нарастващото търсене на OLED панели, във връзка със слуховете, че Apple ще представи повече повече модели с този тип екран тази есен. От своя страна обаче, гигантът от Купертино има намерение да възложи част от поръчките на LG Display, което също ще попари очакванията на Samsung за повече печалби.